Prilagodite podešavanja saglasnosti
Koristimo kolačiće da bismo vam pomogli da se efikasno krećete i obavljate određene funkcije. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima u okviru svake kategorije saglasnosti.

Kolačići koji su kategorisani kao „neophodni“ se čuvaju u vašem pretraživaču jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti sajta.

Takođe koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu da analiziramo kako koristite ovu veb lokaciju, čuvamo vaše postavke i pružamo sadržaj i reklame koji su relevantni za vas. Ovi kolačići će biti sačuvani u vašem pretraživaču samo uz vašu prethodnu saglasnost.

Možete izabrati da omogućite ili onemogućite neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može uticati na vaše iskustvo pregledanja.
Uvek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Evidencija radnog vremena – najbolji izbor za svaku firmu

Softverska evidencija radnog vremena je najbolji način za tačno, jednostavno i efikasno vođenje svake firme. 

Prvi uslov za uspešno poslovanje je statistika o efektivnim radnim časovima zaposlenih. To daje smernice ka poboljšanju učinka i pronalasku načina za veću produktivnost kroz sistem podsticaja ili nagrada da bi se stvorilo efikasno radno okruženje.

Šta je sistem za evidenciju radnog vremena?

Na tržištu postoje različite varijante, ali „My Work“ softver se pokazao kao precizan, jasan i prilagodljiv svakom poslovanju.

Pored statistike o broju radnih sati, sistem za evidenciju radnog vremena daje i uvid u dolaske i odlaske za svakog zaposlenog ponaosob i to precizno, u minutima pa nema greške. To je odlična opcija, a „My Work“ ide i dalje pa olakšava snalaženje pa zaposlene sortirajući ih u dva izveštaja: zeleni i crveni.

Zeleni izveštaj obuhvata zaposlene koji su došli ranije, koji su radili prekovremeno ili bili angažovani vikendom. Sa jednim softverom se dobija jasan uvid u angažovanje svakog zaposlenog što omogućava bolje organizovanje poslovanja, tačan sistem nagrada i razloga za unapređenje.

U crveni izveštaj evidencije radnog vremena ulaze svi koji su tog dana kasnili na posao, prekoračili dozvoljenu pauzu i izašli ranije sa posla. Dobri menadžeri znaju da su ovakvi podaci neophodni da bi se povećala produktivnost kroz otkrivanje razloga za zanemarivanje radnih obaveza i vraćanje radne discipline.

Kako funkcioniše evidencija radnog vremena?

Inteligentni sistemi za beleženje dolazaka i odlazaka zaposlenih mora da bude jednostavan za upotrebu i korišćenje. „My work“ se sastoji od 4 komponente:

  • ID čitača
  • ID kartica za svakog zaposlenog
  • WEB aplikacije
  • Android aplikacije

Ovo je najprostiji način na koji radnici vrlo lako evidentiraju dolaske i odlaske, a menadžment ima jasan pregled toga. Android aplikacija omogućava da se ceo sistem prati i kontroliše na svakom mestu i u svakom trenutku.

Čitač za ID pruža opcije za prijavu/odjavu, pauzu, privatni ili službeni izlazak, a onda se kartica jednostavno spušta na čitač i to je sve što se traži od zaposlenog. Izveštaj mogu dobijati razne službe, služba ljudskih resursa, menadžment, računovodstvo i administracija…

Sve to čini veliko tehnološko unapređenje za jako važan element funkcionisanja svake firme, evidencije radnog vremena. Kada se na osnovu 100% tačnih informacija obračunavaju primanja, sagledava dodatno angažovanje ili neopravdano odsustvo, jasno se vidi koji zaposleni imaju veći ili manji učinak.

Kome treba softver za beleženje dolazaka i odlazaka zaposlenih?

Digitalno beleženje dolazaka i odlazaka je potrebno svakoj firmi koja ima veći broj zaposlenih. Taj broj varira i zavisi od kompanije do kompanije. 

Sistem za evidenciju radnog vremena je dobra zamena za zapošljavanje portira, ručno beleženje i gubljenje vremena na pravljenje statistike. Odgovaraće i malim i srednjim i velikim biznisima, onda kada uprava nema mogućnost praćenja broja radnih sati svojih zaposlenih.

Sa efikasnim beleženjem dolazaka i odlazaka poslovanje se unapređuje, radnici su motivisani, a i štedi se na ručnom beleženju i računanju radnih sati za svakog zaposlenog. WEB sistem je jednostavan za upotrebu i kasnije korišćenje podataka, a za maksimalnu efikasnost tu je i aplikacija na mobilnom telefonu koja čini da svi izveštaji budu uvek dostupni.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *