Reklamni materijal za bolje poslovanje
Digitalni marketing je danas preuzeo gotovo sveukupno polje reklamiranja i predstavljanja biznisa, prodaje proizvoda, usluga, bilo čega. Sve se dešava na „klik od vas“, na društvenim mrežama, sajtovima, reklamama kada negde ggledate film, seriju ili slušate muziku. Ali, ni sva popularnost digitalnog marketinga nije uspela da iskoreni postojanje reklamnog materijala i potrebu da se reklama fizički vidi negde na ulici, da se dobije određena informacija koja nije virutelna.
Postoje brojni drugi načini koji će uticati na to da vaš biznis procveta, a jedan od njih je svakako reklamni materijal koji sadrži mnogo toga. Razmišljajući šta sve utiče na bolje pronalaženje vašeg biznisa i njegovo bolje pronalaženje, evo odgovora štaa je potrebno da uključite u svoju reklamu.
Jarboli za zastave da vas svi vide
Naravno, pre nego dođete do toga da su vam potrebni jarboli za zastave, valja uraditi same zastave sa logoom firme, putokazom do nje, ali se ujedno mogu tu naći i najvažnije informacije o uslugama i proizvodima koje nudite. Jarboli za zastave se onda postavljaju tamo gde je potrebno, u vašoj blizini, prometnim delovima grada, na ulazu u određeno naselje ili sam grad i slično. Posteri se brzo cepaju, ljudi ih sklanjaju, dok se jarboli za zastave nalaze visoko, nisu dostupni svima, a sami materijali zastave su izdržljivi, što reklamu ovog tipa čini dugotrajnijom.
Danas se jarboli za zastave mogu videti svuda, na banderama, na drveću, stambenim i poslovnim zgradama, na najrazličitijim mestima, pa upravo činjenica da se jarboli za zastave tako raspoređuju daje opciju da za vas i vaš biznis mnogo ljudi čuje.
Ovo je uglavnom jednokratno ulaganje, jer i kada sama zastava propadne, jarboli za zastave ostaju netaknuti, pa je potrebno postaviti samo novu zastavu. Na ovaj način se jarboli za zastave mogu iskoristiti i da napravite određeni putokaz za sebe, objavite neke pogodnosti i povoljnosti i još mnogo toga.
Flajeri nisu prošlost
Iako su objave na društvenim mrežama uzele flajerima veći deo posla, oni i dalje postoje i to sa razlogom. Flajeri su odličan način da u okviru svoje okoline obavestite stanovništvo, prolaznike, goste, da ono šta nudite postoji u njihovoj blizini ili da jednostavno imate neku posebnu akciju koja znate da bi svima značila. Iako je digitalno doba, još uvek smo društvo koje voli papir i koje voli konkretno opipljiv materijal, pa se slobodno time vodite i nećete ni u čemu pogrešiti. Dobro osmišljen flajer, sa jasnim i konkretnim informacijama, zanimljivog dezena, privući će veliku dobit, bez sumnje.
Mali pokloni
Svi vole poklone, pa makar to bio i neki mali privezak za ključeve ili gumica za brisanje grafitne olovke. Zato uvek imajte reklamni materijal u tom obliku, kao što su hemijske olovke, privesci za ključeve, agende, mini kalendare, a svakako kese i propratni materijal ako posedujete proizvode koji se pakuju. Na ovaj način će se mnogo dalje saznati da postojite, jer je to besplatna reklama koja putuje, a postojeće mušterije i klijenti će se uvek vama vraćati zbog tog osećaja privrženosti i bliskosti koji se putem poklanjanja ostvaruje i jako mnogo znači svakom brendu.
Komentari