Saveti za dobre kolegijalne odnose i poslovnu saradnju

Za stub uspešnog poslovanja glavnu odgovornost imaju zaposleni ali i celokupni kadar na čelu sa šefom smene i direktorom kompanije. Veoma je važna poslovna ali i prijateljska atmosfera u radnom kolektivu. Bez obzira na tip poslovanja, svaka kompanija od svojih zaposlenih zahteva ozbiljnost odnosno odgovornost u samom radu. Još jedan aspekat pozitivne radne atmosfere jeste organizacija aktivnosti van radnog vremena, radi druženja i sklapanja boljih kolegijalnih odnosa. Ukoliko želite ostvarivanje čvršće poslovne saradnje, usmerite pažnju na kreiranje zajedničkih druženja odnosno sastanaka u vidu društvenih aktivnosti u kojima će se svako zabaviti. 

Kako korporativne proslave dobro organizovati

Korporativne proslave predstavljaju posebne događaje organizovane od strane kompanija ili poslovnih entiteta sa ciljem obeležavanja važnih trenutaka, unapređenja međuljudskih odnosa ili jačanja korporativne kulture. Organizacija korporativnih proslava u suštini zahteva veći broj ljudi odnosno kolega koji su često nosioci ideja tematskih sadržaja. 

One se mogu smatrati jedinstvenim vidom poslovne saradnje kao nagrade svim zaposlenima uz isticanje posebne zahvalnosti za trud. Organizacijom korporativnih proslava kreira se jedinstveni cilj motivacije koji će svakako uticati na produktivnost rada. 

Opisani model proslava može imati određenu tematiku odnosno ideju po kojoj je koncept događaja organizovan. Najčešće se pripremaju i veoma lepo dekorišu sale za proslave uz edukativne materijale za sve zaposlene. Poželjna je organizacija fine muzike koja podrazumeva lagane note za razigrani ritam. 

Tematika korporativnih proslava

Korporativne proslave mogu biti određene adekvatnim temama koje prate različite sadržaje odnosno teme opisane željema zaposlenih. Najčešće se sprovode radionice koje ne moraju nužno biti vezane za poslovni način rada, mogu biti usmerene na kreativne sadržaje humanitarnog karaktera. 

Sledeći korak podrazumeva prezentaciju video sadržaja, ukoliko su prisutni strani investitori odnosno partneri u poslovanju. Organizacija team building-a je takođe zastupljena i može se reći najčešći vid korporativnih proslava sa kreiranjem posebnog zabavnog sadržaja. 

Na poslovnim proslavama često se srećemo sa prezentacijama i promotivnim sadržajima koji imaju za cilj informisanje prisutnih o najnovijim dostignućima i inovacijama u proizvodnji ili uslugama. Ove promocije su u svrhe obrazovanja i angažovanja zaposlenih, klijenata ili partnera u novim trendovima i pravcima kojima se kompanija kreće.

Organizacija korporativnih događaja zahteva posebnu pažnju i detaljno planiranje. Jedan od najvažnijih zadataka  jeste odabir adekvatne sale ili prostora za održavanje događaja. Prostor treba da odgovara broju prisutnih učesnika, ali i da ima odgovarajuće tehničke i ambijentalne karakteristike koje će podržati svrhu i temu događaja.

Obavezni segmenti korporativnih proslava

Pre same organizacije većih proslava naročioto onih sa temom poslovne saradnje, kreirajte smernice odnosno sadržaje koji oplemenjuju sam događaj. Adekvatna oprema za snimanje video sadržaja za prezentaciju, smatra se gotovo obaveznim na proslavama. 

Svim zaposlenima je obezbeđena ketering usluga odnosno raznovrsna hrana uz piće po izboru. Svim zaposlenima su obezbeđeni nagradni pokloni u vidu vaučera ili nagradnih slobodnih dana. Na vaučerima zaposleni mogu dobiti bonus, nagradno putovanje ili kupon za kupovinu određene robe. 

Obzirom na tematiku, korporativne proslave mogu biti dnevna ili večernja varijanta od čega dalje zavisi izbor muzičkih izvođača. Muzika bi svakako trebala biti zabavnog karaktera sa ritmom koji podiže raspoloženje. Nakon uspešnih poduhvata u poslu, koje treba proslaviti, zaista je bitno da sala odgovara onome što želite i da se svi u njoj osećaju prijatno uz atmosferu koja opušta.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *